O Nama

O Nama

PR PARTNER U SRBIJI I U SVETU

Chapter 4 je kompanija za odnose s javnošću i deo istoimene grupacije koja posluje širom Centralne i Jugoistočne Evrope kao ekskluzivni predstavnik vodeće svetske komunikacijske mreže - Burson-Marsteller. Naš strateški pristup komunikacijama i inovativni projekti koje razvijamo za klijente omogućavaju jačanje ugleda kompanija i brendova. Klijentima pružamo savetovanje, razvoj i realizaciju komunikacijskih planova koji podrazumevaju spektar različitih usluga fokusiranih na njihove ciljne grupe.

Pružajući profesionalnu podršku klijentima, gradimo njihove poslovne odnose i pomažemo da ih željena javnost vidi i čuje na pravi način, u zemlji i celom regionu. Kroz strateško savetovanje u planiranju komunikacije, praktičnu i kreativnu realizaciju, analitiku i evaluaciju, organizaciju događaja, komunikacijske treninge, digitalnu komunikaciju… sarađujemo sa domaćim i međunarodnim kompanijama -  proizvodnim i uslužnim, poslovnim udruženjima i nevladinim organizacijama.
Naša misija je da budemo inspiracija industriji i klijentima, kroz izbalansirane odnose, poštovanje ciljnih grupa i kvalitetna i inovativna komunikacijska rešenja.

Chapter 4 PR tim izdvaja bogato iskustvo u korporativnoj komunikaciji i finansijskom PR-u, u oblastima robe široke potrošnje, informacionih tehnologija i farmacije, u upravljanju kriznim situacijama i komunikaciji promena, kao i u posebnim komunikacijskim treninzima i digitalnim projektima. Klijenti posebno cene naše poslovno znanje i poznavanje tržišta, analitičan pristup, proaktivnost i fokus na merljive rezultate.

Neretko se dešava da klijenti angažuju Chapter 4 pod vrlo stresnim okolnostima: tokom krize, prilikom lansiranja brenda ili veće korporativne promene. Njima su potrebna održiva komunikacijska rešenja i planovi koji na sofisticiran i tržištu prilagođen način objedinjuju sadržaj, trendove i inovacije, kvalitetne projekte i poruke.
Klijenti se opredeljuju za Chapter 4 zbog pouzdanosti, efikasnosti i posvećenosti.
U svetu koji se ubrzano menja, mi stalno napredujemo -  morate i vi i vaš način komunikacije. Kontaktirajte nas da saznate više o prilikama koje možete da iskoristite.

Tim Chapter 4 agencije u Srbiji

Tim agencije čine stručnjaci sa bogatim komunikacijskim i poslovnim iskustvom. Svojim profesionalnim komunikacijskim savetovanjem, na fleksibilan i kreativan način, agencija obezbeđuje najviši kvalitet podrške u internoj i eksternoj komunikaciji klijenata.

Sinergija članova tima rezultira sveobuhvatnim poznavanjem tržišta, privrede, komunikacijskih tokova, kao i potreba menadžera i njihovih organizacija prisutnih na tržištu Srbije. Chapter 4 tim u Srbiji poseduje izuzetne kontakte sa predstavnicima kako medija, tako i institucija koje imaju značajnu ulogu u formiranju javnog mnjenja Srbije.

  • Tamara Bekčić

    Tamara Bekčić

    Direktor i suosnivač agencije

    Poseduje više od decenije dinamičnog iskustva u oblastima konsaltinga i korporativnih komunikacija u Srbiji i  regionu, kroz odnose sa javnošću, strateško planiranje, kreiranje projekata i njihovu implementaciju. Godinama se nalazi na rukovodećim pozicijama, uspešno razvija i vodi jake timove PR stručnjaka koji su dobitnici brojnih profesionalinih nagrada i priznanja na nivou zemlje i cele Evrope.

    Njeno bogato radno iskustvo obuhvata finansijski PR, najzahtevnije projekte iz oblasti upravljanja promenama i komunikaciju u kriznim situacijama. Bavila se i savetodavnim poslovima u sektoru NVO i edukacijom. Pored savetovanja klijenata u Srbiji, Tamara je učesnik i brojnih regionalnih projekata, posebno u sektoru edukacije u PR-u i komunikacijskih treninga.

    Diplomirala na Filološkom  fakultetu u Beogradu (anglistika), poseduje diplomu Univerziteta u Kembridžu i Londonske škole za odnose s javnošću, kao i druge evropske sertifikate. Predavač je po pozivu u okviru studentskih organizacija, bila je predsednica Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ) i aktivan je član  relevantnih poslovnih asocijacija i učesnik njihovih konferencija (DSOJ, Udrženje poslovnih žena Srbije i Društvo lobista Srbije).

  • Milena Avramović-Bjelica

    Milena Avramović-Bjelica

    Izvršni direktor i suosnivač agencije

    Godinama se nalazi na rukovodećim i pozicijama senior konsultanta i učestvuje u kreiranju i vođenju uspešnog tima Chapter 4 PR agencije u Srbiji. Poseduje više od decenije agencijskog iskustva i ekspertsko znanje u radu i savetovanju kompanija koje se bave informacionim tehnologijama i telekomunikacijama, bez konkurencije na srpskom tržištu.
    Pored korporativne i integrisanih komunikacija, razvoja i implementacije inovativnih komunikacijskim kampanja za kompanije klijente, kao i upravljanja projektima, Milena aktivno učestvuje i u regionalnim Chapter 4 inicijativama.
    Po obrazovanju je diplomirani mašinski inženjer, diplomu je stekla na Mašinskom fakultetu u Beogradu nakon čega je radila kao grafički dizajner, konstruktora alata i tehnolog.
    Učesnik je brojnih domaćih, regionalnih i evropskih konferencija koje se bave komunikacijama. Poseduje sertifikat Londonske škole za odnose s javnošću (LSPR) i član je Srpske asocijacije menadžera (SAM), Udruženja poslovnih žena Srbije (UPŽ) i strukovnog udruženja – Društva Srbije za odnose s javnošću (DSOJ).

  • Olivera Petrović

    Olivera Petrović

    Menadžer PR tima

    Olivera poseduje dugogodišnje iskustvo u oblasti korporativnih i brend komunikacija, koje je stekla kroz rad u agencijskom i kompanijskom okruženju. Upravljala je komunikacijskim procesima za potrebe najvećih klijenata iz industrije robe široke potrošnje i maloprodaje; distribucije i energetike; znanja je proširila i kroz rad sa nevladinim sektorom. Pored strateškog savetovanja klijenata u oblasti odnosa sa javnošću, svoju poslovnu praksu zasniva na integrisanom pristupu komunikacijama. Aktivno učestvuje u implementaciji edukativnih programa agencije Chapter 4, kreiranih za potrebe klijenata.
    Diplomirala je na Fakultetu političkih nauka, na smeru za novinarstvo i komunikologiju. Član je strukovnog udruženja DSOJ i polaznik velikog broja konferencija o komunikacijama i biznisu. Vodila je projekte koji su nagrađeni najvišim strukovnim Priznanjima i završila program Američke privredne komore, AmCham Academy, koji je namenjen budućim liderima.

  • Gordana Purić

    Gordana Purić

    Senior PR konsultant

    Gordana ima višegodišnje radno iskustvo u korporativnim komunikacijama i odnosima sa javnošću koje je stekla u agencijskom okruženju, vodeći klijente iz oblasti finansija, informacionih tehnologija i NVO sektora.

    Fokus u njenom radu je na unapređenju reputacije klijenata, kroz strateško planiranje, originalne projekte, bazirane na konkretnim potrebama i poslovanju klijenata i inovativnan pristup korišćenju komunikacijskih alata. Pored toga, Gordana učestvuje u edukativnim programima iz oblasti komunikacija namenjenih klijentima.  Poseduje veliko iskustvo u radu sa medijima, u organizaciji događaja, B2B, iskusan je savetnik za brend i korporativnu komunikaciju.

    Po profesiji je diplomirani filolog za engleski jezik i završila je Master studije engleske književnosti na Filološkom fakultetu Univerziteta u Beogradu i specijalizaciju iz oblasti digitalnog marketinga Ilinois Univerziteta. Deo svog radnog iskustva, stekla je i baveći se nastavnim radom i prevođenjem. Gordana je ljubitelj društvenih mreža, digitalnih komunikacija i informacionih tehnologija.

  • Nevena Spasić

    Nevena Spasić

    Konsultant za odnose s javnošću

    Nevena je deo Chapter 4 PR tima od samog osnivanja agencije. Radi na savetovanju  domaćih i stranih klijenata u oblasti komunikacije. To podrazumeva planiranje dinamične interne i eksterne komunikacije i građenje i održavanje kvalitetnih odnosa sa svim ciljnim grupama. Samostalno je vodila klijente iz različitih oblasti, od energetike, robe široke potrošnje, bankarstva, do zdravstva i farmacije.

    Po obrazovanju je menadžer ekonomije, sa diplomom i masterom stečenim na Evropskom Univerzitetu, Fakulteta za evropski biznis i marketing u Beogradu. Redovan je učesnik na domaćim regionalnim konferencijama koje se bave odnosima sa javnošću.
    Poseduje brojne sertifikate i prestižnu strukovnu nagradu PRiZNANJE za projekat „Sat za našu planetu 2014“ koji organizuje Svetski fond za prirodu u Srbiji. Nevena je aktivan član Društva Srbije za odnose sa javnošću i udruženja Plavi krug.

  • Silvana Božović

    Silvana Božović

    Konsultant za odnose s javnošću

    Poseduje dugogodišnje radno iskustvo stečeno u marketing i PR agencijama na srpskom tržištu, pre svega u oblasti podrške sektorima ljudskih resursa, administracije, finansija i promocija.

    Član je Chapter 4 PR tima od samog osnivanja agencije. Silvanino iskustvo obuhvata i savetovanje klijenata, pripremu i realizaciju različite vrste događaja, kreiranje predloga i analiza, realizaciju taktičkih planova u okviru PR kampanja i njihovu evaluaciju, uključujući i digitalnu komunikaciju. Radila je na projektima za brojne strane i domaće klijente, pre svega iz prehrambene industrije, farmacije, hotelijerstva, ali i bankarstva i osiguranja.

    Silvana poseduje sertifikat škole za odnose sa javnošću Pragma i diplomu IT Akademije, odsek za dizajn i multimedije. Studirala je Saobraćajni fakultet Beogradskog univerziteta i govori tečno engleski, ruski i makedonski.

  • Vanja Petrović

    Vanja Petrović

    PR asistent

    Višegodišnje iskustvo u organizaciji događaja stekla je kroz rad u najpoznatijem kongresnom centru u Beogradu, dok je o istraživanju tržišta i oglašavanju učila radeći nekoliko godina u marketinškoj agenciji. Vanja je uključena u pripremu i izradu različitih vrsta predloga i izveštaja za klijente, kao i realizaciju svih vrsta događaja koje organizujemo za kompanije sa kojima sarađujemo. Aktivan je učesnik domaćih konferencija na temu komunikacija.

    Poseduje MBA diplomu Londonske škole trgovine (LSC) Univerziteta u Kardifu, a takođe je i diplomirani filolog skandinavskih jezika i književnosti. Tečno govori engleski i norveški jezik.

Corporate social responsibility

Društvena odgovornost

Konkurentnost kompanija u 21. veku podržana je i primenom održivog i društveno – odgovornog poslovanja. Neka istraživanja pokazuju da kompanije sa razvijenim praksama društvene-odgovornosti ostvaruju bolje poslovne rezultate. Mi u Chapter 4 verujemo da dobru kompaniju čine dobar tim dobri rezultati, kao i dobra dela. Zbog toga kontinuirano sprovodimo razvojne projekte i pružamo pomoć ugroženim grupama i pojedincima.

Svake godine, širimo mrežu projekata i organizacija koje pro bono pomažemo i podržavamo onako kako najbolje znamo – kroz profesiju kojom se posvećeno i kvalitetno bavimo.

Orijentisanost ka zelenom poslovanju primenjujemo u svakodnevnom radu, kroz reciklažu, kao i kroz višegodišnje učešće u kampanji „Čep za hendikep“. Dugogodišnji smo partneri, ali i učesnici akcije „Sat za našu planetu“ koja ima za cilj podizanje svesti o potrošnji električne energije i pojedinačan doprinos i uticaj na klimatske promene. Pored toga, od 2012. do 2015. godine bili smo partnerska PR agencija AUREA, nagrade za investiciju godine koju dodeljuje portal e kapija.

Oktobar je mesec rezervisan za nedelju dece, što je i zajednički projekat naše mreže, uz lokalnu adaptaciju. U okviru ove kampanje pružamo podršku institucijama koje zbrinjavaju decu iz ugroženih socijalnih kategorija.

Kao tim koji čine žene, podržavamo kampanje usmerene na zdravstveno, ekonomsko i društveno osnaživanje žena. Pružamo podršku AFA Ženskoj mreži uspešnih i uticajnih žena, koje kroz konstruktivan dijalog pokreću teme sa kojima se suočavaju žene u svom profesionalnom razvoju.

Za sve zainteresovane mlade kolege organizujemo stručne prakse i mentorske programe podrške u daljem profesionalnom razvoju u oblasti odnosa s javnošću. Pored toga, svoja iskustva delimo i sa zainteresovanim fakultetima i katedrama za oblast komunikacija, kroz posete Agenciji i predavanja za studente.

Pretplatnici smo magazina „Lice ulice“, koji mreži prodavaca iz socijalno ugroženih i marginalizovanih grupa, pomaže u boljoj ekonomskoj, kulturnoj i socijalnoj inkluziji.

TRENING AKADEMIJA

TRENING AKADEMIJA

Chapter 4 tim poseduje bogato iskustvo u planiranju i organizaciji komunikacijskih treninga za klijente. Iskusni konsultanti za odnose s javnošću razvijaju specijalne module po meri i potrebama klijenata, odnosno njihovih timova. Neke od tema treninga obuhvataju: trening medijskog i / ili javnog nastupa, kriznu komunikaciju, prezentacijske veštine, korporativnu komunikaciju, timske vrednosti, pregovaranje, upravljanje promenama, odnose s medijima, upotrebu društvenih mreža, itd.

Pored senior tima iz agencije posedujemo i široku mrežu partnera – stručnih saradnika s kojima sarađujemo u zavisnosti od oblasti obuke koju razvijamo.

Treninzi se razlikuju po temi, konceptu i strukturi, sadržaju, trajanju, broju polaznika kojima su namenjeni, jeziku na kome ih održavamo... Svima je zajedničko što poseudju i teorijski i praktični deo. Prosečna ocena treninga koje smo realizovali do sada je preko 4,87 (1-5), a među referencama imamo i privatna i javna preduzeća, NVO, MSP i velike multinacionalne kompanije i najrazličitije industrije: farmacija, prehrambena industrija, bankarstvo i finansijske usluge, IT, energetika i rudarstvo, maloprodaja, transport, turizam, trgovina, itd. Pored treninga u Srbiji, uspešno organizujemo i obuke širom Evrope, za predstavnike rukovodećih timova internacionalnih kompanija.

Chapter 4 events

Chapter 4 events

Organizacija događaja predstavlja izuzetno važan segment komunikacije s ciljnim grupama svake organizacije. Kao iskusan partner, pomoći ćemo vam, i svojom podrškom ćemo vam olakšati proces upravljanja svim segmentima uspešnog događaja ka ispunjenju poslovnog cilja.Posvećujemo veliku pažnju i organizacionoj i komunikacijskoj komponenti događaja čime podižemo njegovu vrednost i efikasnost. Posetite naš specijalizovan sajt www.chapter4events.rs i u tri jednostavna koraka stupite u kontakt sa iskusnim menadžerom za organizaciju događaja.

Partnerstva

Partnerstva

Chapter 4 CEE / SEE predstavlja mrežu agencija koje se bave odnosima s javnošću, poslovom i marketing komunikacijom u Centralnoj i Jugoistočnoj Evropi. Centrala mreže nalazi se u Beču, u Austriji.

Razmišljanje i poslovanje u okviru mreže su ključ uspeha. Kroz razvijenu mrežu agencija i lokalnih partnera, Chapter 4 klijentima obezbeđuje jednostavan pristup potrebnoj lokalnoj ekspertizi, kako bi što ostvarili što viši stepen kvaliteta komunikacije na tržištima u Centralnoj i Jugoistočnoj Evropi. Klijenti izuzetno cene naš strateški pristup u regionu, kao i znanje, iskustvo i široku mrežu regionalnih kontakata.