SR
EN

Bojana Krstić Mišović, Chapter 4: Doslednost i poverenje vredniji su od svakog trenda

30.10.2025.   •   Vesti o agenciji
Bojana Krstić Mišović, Chapter 4: Doslednost i poverenje vredniji su od svakog trenda
Ono što smo naučili iz prethodnih godina je da koliko god trendovi bili promenjivi, posvećenost i kvalitet su ono što je na kraju važno. Da biste pružili kvalitetnu uslugu, osim učenja i ažurnosti, važno je i iskustvo, a u našoj agenciji je bilo prilika za rad sa klijentima iz različitih industrija. Kroz godine smo nastojali da saradnicima i klijentima izađemo u susret pružanjem različitih usluga – od klasičnog PR-a, preko integrisanih komunikacija, korporativnog PR-a pa sve do digitalnog doba i prilagođavanja sadržaja novim kanalima informisanja, uz uvek prisutnu mogućnost podrške u vođenju krizne komunikacije. Naš rad se najbolje može opisati kao vrlo otvoren i iskren, a odluke donosimo timski. Kreativnost se uvek ohrabruje i podstiče, i svako ima priliku da predloži ideju i vidi njeno oživljavanje u stvarnosti. Uzajamno poverenje i podrška je ono što nas pokreće i održava, ističe naša sagovornica na početku razgovora. 

 Koji su to trendovi koji, prema vašem mišljenju, najviše oblikuju budućnost PR industrije? Gde se naša zemlja danas nalazi u odnosu na njih? Kompanije i njihovi brendovi već duže vreme ne teže samo vidljivosti, već im je sve važnija povezanost sa potrošačima i korisnicima, uspostavljanje poverenja i građenje lojalnosti. Smatram da će se taj trend i u budućnosti nastaviti. Danas imamo na raspolaganju brojne alate koji nas podržavaju prilikom kreiranja kampanja i realizacija projekata, ali mnogi od tih alata su skloni i zloupotrebi. Upotreba veštačke inteligencije će svakako imati uticaj na oblikovanje budućnosti PR industrije, a PR eksperti treba da je prigrle i iz nje izvuku ono najbolje, a ne da svoje aktivnosti prepuste njoj. To će ujedno biti i najveći izazov, ali on se rešava kroz edukaciju i upoznavanjem sa svim raspoloživim alatima i metodama koje unapređuju PR poslovanje. Stoga, da bi se stvorila što veća povezanost između potoršača i brendova, puka upotreba veštačke inteligencije neće biti dovoljna – biće potrebno ekspertsko tumačenje i iskustvo PR stručnjaka.

Celu vest možete pročitati ovde.