Brendirani podkasti kao ključ uspešne PR strategije
28.02.2025. • Vesti iz struke

Brendirani podkasti postali su ključni alat u PR strategijama, omogućavajući brendovima da kroz autentično audio pripovedanje izgrade dublju povezanost sa publikom.
Prema istraživanju BBC-a, podkasti povećavaju prepoznatljivost brenda za 89%, podstiču 57% veću verovatnoću da publika razmotri brend i 24% veću da ga zapamti, u poređenju sa tradicionalnim oglašavanjem.
Uspešna strategija brendiranog podkasta počiva na jasno definisanim ciljevima, pažljivom planiranju i visokokvalitetnoj produkciji. Odabir pravog formata – bilo da su u pitanju intervjui, narativno pripovedanje ili edukativni sadržaj – ključan je za angažovanje publike. Distribucija na glavnim platformama (Apple Podcasts, Spotify, Google Podcasts), promocija putem društvenih mreža i integracija sa širim PR inicijativama dodatno povećavaju domet i uticaj podkasta. Merenje učinka kroz broj preuzimanja, angažman slušalaca i generisani saobraćaj pomaže u proceni povrata investicije.
Ceo tekst možete da pročitate ovde.