SR
EN

Brendirani podkasti kao ključ uspešne PR strategije

28.02.2025.   •   Vesti iz struke
Brendirani podkasti kao ključ uspešne PR strategije
Brendirani podkasti postali su ključni alat u PR strategijama, omogućavajući brendovima da kroz autentično audio pripovedanje izgrade dublju povezanost sa publikom. 

Prema istraživanju BBC-a, podkasti povećavaju prepoznatljivost brenda za 89%, podstiču 57% veću verovatnoću da publika razmotri brend i 24% veću da ga zapamti, u poređenju sa tradicionalnim oglašavanjem. 

Uspešna strategija brendiranog podkasta počiva na jasno definisanim ciljevima, pažljivom planiranju i visokokvalitetnoj produkciji. Odabir pravog formata – bilo da su u pitanju intervjui, narativno pripovedanje ili edukativni sadržaj – ključan je za angažovanje publike. Distribucija na glavnim platformama (Apple Podcasts, Spotify, Google Podcasts), promocija putem društvenih mreža i integracija sa širim PR inicijativama dodatno povećavaju domet i uticaj podkasta. Merenje učinka kroz broj preuzimanja, angažman slušalaca i generisani saobraćaj pomaže u proceni povrata investicije. 

Ceo tekst možete da pročitate ovde

Izvor: Kliping.rs njuzleter, 5wpr.com