SR
EN

Content marketing - ključne faze

29.09.2021.   •   Vesti iz struke
Content marketing - ključne faze
Ako se dobro koristi, content marketing vam može pomoći da poboljšate vezu sa ciljnom publikom i može postati ključni resurs u vašoj niši. Vaš sadržaj može povećati svest o brendu, izloženost istog i na kraju dovesti do većeg poslovnog uspeha, jer potencijalni kupci postaju svesni vašeg brenda i stručnosti. Ključ uspeha u content marketingu je definisanje strategije od početka, kao i pokazatelja koje ćete koristiti za merenje uspeha. 

Efikasnoj strategiji je potrebno vreme za generisanje rezultata, a ako niste usklađeni sa odgovarajućim pokazateljima, možete lako ispasti iz koloseka. Pružamo vam pregled osnovnog okvira strategije content marketinga u 5 koraka koji će vam pomoći da komunikaciju vaše kompanije ili brenda postavite na pravi put: 

1. Istraživanje sadržaja i planiranje 
2. Kreiranje sadržaja 
3. Zakazivanje sadržaja i objavljivanje 
4. Promocija i distribucija 
5. Analiza i revizija strategije 

Opširnije možete pročitati na linku.