Deset trendova koje bismo voleli da vidimo u 2023.
07.02.2023. • Vesti iz struke

Lideri PR industrije, zajedno sa urednicima PRovoke Media, razmatraju trendove koje bi voleli da vide dok se PR industrija oporavlja od globalne pandemije.
Nakon što je PRovoke Media godinama prognozirala godišnje trendove, prošle godine odlučili su da malo promene pristup, izostavljajući reduktivni format koji je često gledao koliko unapred, toliko i unazad, reciklirajući teme.
Covid-19, rat u Ukrajini i široko rasprostranjene ekonomske turbulencije na neki način narugali su se tzv. gledanju u kristalnu kuglu. Kako se ono što je opšteprihvaćeno menja vrtoglavom brzinom, ko zaista može da predvidi šta će se desiti sutra, a kamoli nove komunikacijske trendove u narednih 12 meseci?
U skladu s tim, urednici PRovoke Media sada su se udružili sa mnoštvom lidera PR industrije širom sveta kako bi opisali ono što bi voleli da se odigra ove godine, nadajući se da će ideje sadržane ovde pružiti nešto ka čemu će se stremiti u 2023, ne zanemarujući izazove sa kojima se suočava profesija odnosa sa javnošću.
Ovde možete pročitati o kojim trendovima je reč.