SR
EN

Društvene mreže u Srbiji će oboriti uticaj televizije

27.07.2020.   •   Vesti iz struke
Društvene mreže u Srbiji će oboriti uticaj televizije

Prema pisanju Udruženja novinara Srbije (UNS), broj korisnika interneta na dnevnom nivou u Srbiji pretekao je broj gledalaca televizije. Ljudi se putem svetske mreže više informišu o tome šta rade članovi njihovih porodica na Facebook-u i Instagram-u, nego što dobijaju informacije od društvenog ili političkog značaja

Prema istraživanjima agencija Nielsen i Ipsos, internet je prošle godine dnevno koristilo 72 odsto građana, dok je televiziju pratilo 69 odsto. Političke emisije su sve manje gledane i doživele su dramatičan pad gledanosti, dok su pregledi vesti i dalje ostali glavni izvor informisanja. Kada se posmatra praćenje medija na nedeljnom nivou, čak 88 odsto u toku jedne nedelje gleda neki od TV kanala, dok internet prati 74 odsto.

Za više informacija posetite link