European Communications Monitor 2022
14.07.2022. • Vesti iz struke
Ljudi koji se bave komunikacijama sve više pažnje posvećuju pitanjima vezanim za različitost, jednakost i inkluziju, ali istovremeno kaskaju za savremenim tendencijama u digitalnom svetu, zaključci su najvećeg empirijskog istraživanja u području komunikacijskog menadžmenta i strateških komunikacija za 2022. godinu. Najobimnije onlajn istraživanje o trendovima i budućnosti strateške komunikacije od 2007. sprovodi EUPRERA, Evropsko udruženje za obrazovanje i istraživanja o odnosima sa javnošću, sa idejom da se prikupe iskustva stručnjaka zaposlenih u agencijama i sektorima za komunikacije unutar velikih organizacija sa ciljem da se donesu zaključci o statusu i budućnosti struke.
U ovogodišnjem istraživanju, učestvovalo je 1672 ispitanika iz 43 zemlje Evrope, pružajući vredne uvide vezane za odnose sa javnošću, korporativne komunikacije i javne poslove.
Opširnije možete pročitati na linku.
Izvor: Kliping.rs