Globalni PR izveštaj za 2022/2023: Očekuje se povećanje profita
20.12.2022. • Vesti iz struke

Lideri PR agencija u svim regionima sveta očekuju povećanu profitabilnost u narednih dvanaest meseci, uprkos preovlađujućim ekonomskim i geopolitičkim uslovima i krizi talenata koja je u toku, navodi se u najobimnijem Svetskom PR izveštaju, koji svake godine donosi Međunarodna konsultantska organizacija za komunikacije (ICCO) u saradnji sa Sapio Research i PRovoke Media. Analizirajući probleme, trendove i PR mogućnosti u sedam regiona (Afrika, Azija-Pacifik, Evropa, Latinska Amerika, Bliski istok, Severna Amerika i Velika Britanija), izveštaj nam i ovog puta pruža globalnu sliku na polju PR-a i očekivanja za predstojeću godinu.
PR lideri, direktori i vlasnici agencija koji su učestvovali u istraživanju imali su isti nivo optimizma u pogledu rasta tržišta kao i 2021. godine – na skali od 1 do 10, globalni prosek je i ovog puta na 7,3. Ispitanici u Severnoj Americi (8,2), Latinskoj Americi (7,9) i Azijsko-pacifičkom regionu (7,8) bili su najoptimističniji u svojim predikcijama, dok je u Velikoj Britaniji sa prosečnom ocenom 6,6 i u Evropi sa 6,9 taj optimizam nešto manje izražen, ali prisutan.
Opširnije o ovome možete pročitati na veb-sajtu agencije Kliping.