ICCO Global Awards: otvorene prijave, uvedene nove kategorije
21.08.2024. • Vesti iz struke
Međunarodna konsultantska organizacija za komunikacije (ICCO) zvanično je otvorila prijave za ICCO Global Awards 2024, pružajući PR profesionalcima širom sveta priliku da prikažu svoje najuticajnijie radove na globalnoj sceni. Kao jedno od najprestižnijih priznanja u industriji, nagrade ističu izuzetna dostignuća u oblasti odnosa sa javnošću i komunikacija, okupljajući vrhunske kampanje, agencije i profesionalce iz celog sveta.
Ove godine #ICCOGlobalAwards uvodi nekoliko novih kategorija koje odražavaju razvoj PR industrije. Među uzbudljivim novitetima su regionalne nagrade „Kampanja godine” koje odaju priznanje izuzetnim radovima koji dolaze iz Centralne, Istočne i Južne Evrope, Zapadne i Severne Evrope, Severne i Latinske Amerike, Bliskog istoka i Afrike, Azije i Okeanije. Ove regionalne kategorije pružaju nove mogućnosti agencijama i profesionalcima da steknu zasluženo priznanje na međunarodnoj platformi.
Nove kategorije uključuju i: nagradu u oblasti zdravlja i velnesa, nagradu za profesionalne usluge, nagradu u oblasti građevinarstva, energetike i nekretnina, najbolju ESG kampanju, nagradu u oblasti sporta i zabave, nagradu za robu široke potrošnje i najbolju marketinšku kampanju u oblasti digitalnih, novih medija i influenser marketinga.
Pored novih kategorija, nagrade će, kao i do sada, biti dodeljene istaknutim kampanjama u sektorima kao što su tehnologija, automobilska industrija, neprofitne organizacije, kao i za izuzetna dostignuća u odnosima sa medijima, digitalnom marketingu, i upravljanju krizama. Ovde ogledajte kompletnu listu kategorija.
Da biste iskoristili pogodinost prilikom prijave, možete aplicirati do 13. septembra. Krajnji rok je 3. oktobar, a kasni rok za prijavu je 16. oktobar 2024.
Pobednici će biti proglašeni na svečanosti ICCO Global Awards Gala 27. novembra, u kultnom hotelu Waldorf u Londonu.
Pre Global Awards Gala večeri, ICCO će biti domaćin Globalnog samita ICCO 2024 u Istanbulu, u luksuznom hotelu Fairmont Quasar, 9. i 10. oktobra. U saradnji sa turskom članicom udruženja, IDA, ovaj samit obećava da će biti živopisan susret PR izvrsnosti u gradu koji povezuje Evropu i Aziju.
Ovogodišnja tema je „Reputacija. Relevantnost. Odnosi.“ i baviće se dvostrukom ulogom PR-a, strateškom i kreativnom. S jedne strane, samit će ispitati uticaj PR-a na geopolitiku, izbore i korporativno donošenje odluka. S druge strane, istaći će inovativne i etičke pristupe kreativnom korišćenju PR-a za unapređenje naše planete. Događaj ima za cilj da istraži kako se PR može iskoristiti i strateški i kreativno za rešavanje nekih od najhitnijih globalnih pitanja našeg vremena.
Učesnici mogu očekivati vrhunsko iskustvo, sa sesijama osmišljenim da pruže uvid u razvoj PR-a. Uvaženi govornici, uključujući predstavnike Google-a, Saveta Evrope i vodeće globalne kreativce, diskutovaće o strategijama komunikacije sa visokim ulozima, inovativnim kampanjama i ulozi PR-a u negovanju korporativne odgovornosti. Samit će ponuditi izuzetne mogućnosti umrežavanja, omogućavajući profesionalcima da se povežu sa kolegama, liderima u industriji i uticajnim ljudima iz celog sveta.