SR
EN

Istraživanje 2021: PR industrija prevazilazi izazove kreativnosti karakteristične za Covid eru

22.06.2021.   •   Vesti iz struke
Istraživanje 2021: PR industrija prevazilazi izazove kreativnosti karakteristične za  Covid eru
Sedmo izdanje studije Kreativnost u PR-u otkriva kako je PR sektor izašao na kraj sa jedinstvenim izazovima Covid-19 ere u vezi sa kreativnošću, pri čemu velika većina izveštava da je kreativnost u proteklih 18 meseci dobila mnogo veći značaj. 

Prema ovogodišnjem izveštaju, na osnovu istraživanja koje je uključilo više od 300 rukovodilaca agencija i kompanija iz celog sveta, 70% ispitanika je reklo da će Covid-19 iz temelja promeniti način na koji pristupaju kreativnim rešenjima poslovnih problema, dok 88 % veruje da će kreativnost biti „izuzetno“ ili „veoma“ važna za oporavak poslovanja nakon pandemije. 

Opširnije možete pročitati na linku.