Kako ekološki pokreti mogu poboljšati vaš PR?
11.10.2021. • Vesti iz struke

Svesniji smo nego ikad ranije štete koju nanosimo našoj planeti. Broj ekološki prihvatljivih kompanija koje koriste obnovljive izvore energije i koje su posvećene etičkoj poslovnoj praksi povećava se svakim danom, a isto tako raste i broj ekoloških pokreta koji za cilj imaju buđenje svesti o zaštiti životne sredine. Iako je u pitanju stvar od opšteg interesa, da bi bili vidljivi u tome čime se bave, logično, neophodan im je dobar marketing i PR. Sa druge strane, uključivanje u ovakve pokrete i akcije može ići na ruku i onima koji se bave PR-om ili bilo kojim vidom komunikacija. Neki od aspekata u kojima bi ekologija kao takva odigrala korisnu ulogu su:
1. Bolji imidž na tržištu
2. Veća vidljivost
3. Dobar odziv promotera
4. Ekološki networking
Opširnije na ovu temu možete pročitati na linku.
Izvor: Kliping d.o.o.