Kako inovacije čuvaju tradiciju
28.10.2025. • Vesti klijenata
INTERVJU: Nikola Špička, menadžer proizvoda u kompaniji Dr. Oetker Srbija
Pružiti kvalitetan proizvod predstavlja vrednost našeg poslovanja, a pružiti kvalitetan i jednostavan za pripremu je vrednost koja prati trend savremenog života...
Promene u navikama potrošača u Srbiji već izvesno vreme se kreću u pravcu traženja praktičnih i kvalitetnih opcija. Nutritivno izbalansirani obroci čija priprema ne traje dugo, dobijaju sve veći udeo na tržištu.
To potvrđuje i nedavna analiza istraživačke agencije IPSOS u kojoj se ističe da petina potrošača u Srbiji konzumira polugotova jela. Tempo života ja faktor koji svakako diktira ovaj trend, ali potrošačima više nije važna samo brzina, već i ono što taj proizvod sadrži.
Dr. Oetker, kompanija koja na našem tržištu posluje već duže od dve decenije, nastoji da, čuvajući svoju tradiciju i prateći inovacije i potrebe potrošača, odgovori na pomenute trendove. Ovim povodom razgovarali smo sa Nikolom Špičkom, menadžerom proizvoda u kompaniji Dr. Oetker Srbija, koji nas je detaljno upoznao sa Dr. Oetker asortimanom, zaslužnim za njihovu lidersku poziciju na tržištu.
Celu vest možete pročitati ovde.
