SR
EN

Kako PR i affiliate marketing mogu da rade zajedno

09.03.2021.   •   Vesti iz struke
Kako PR i affiliate marketing mogu da rade zajedno
Odnosi s javnošću i affiliate marketing ne samo da mogu da koegzistiraju, već formiraju simbiotski odnos koji podstiče uzajamni uspeh, za PR daily kaže Kristina Nolan, saradnica u affiliate marketingu, koja dodaje da su dve discipline sjajni partneri u eri digitalnih medija. Kombinovanjem ova dva elementa brendovi mogu iskoristiti sadržajni prostor na načine koji jednostavno nisu postojali pre nekoliko godina. Stručnjaci za odnose s javnošću imaju sveobuhvatno znanje i poznavanje svojih kontakata sa ciljnom publikom na dnevnom nivou. Oni predstavljaju svoje ideje za razvoj priče urednicima, novinarima i frilenserima kojima je to od interesa. Za timove affiliate marketinga, premda je ciljna publika ista, kontakti su različiti. Saradnici u affiliate marketingu će svoje proizvode i priče prikazivati kao unosan tok prihoda komercijalnom timu redakcija, a ne uredništvu.

Više detalja možete pronaći ovde.