Kako uvesti PR održivost u svoj brend ili agenciju
20.11.2024. • Vesti iz struke
Vaš klijent posvećen je održivosti i prati najnovije trendove u korporativnoj odgovornosti, a vi niste sigurni kako da stavite fokus na te održive poslovne prakse. Ili je situacija ovakva: klijent ne želi da deluje održivo, a vi ne znate kako da ga ubedite da ugradi održivost u strategiju.
Bez obzira na to koji je vaš slučaj, odgovori na sledeća pitanja mogu da vam pomognu u prevazilaženju izazova:
1. Šta znači održivost odnosa s javnošću
2. Kako se PR održivost razlikuje od ESG-a, CSR-a i greenwashing-a
3. Zašto je održivost važna za PR agencije
4. Zašto uvesti održivost u brendove svojih klijenata
5. Kako ubedljivo koristiti saopštenja da vaši klijenti budu primećeni
Ceo tekst možete da pročitate ovde.
Izvor: Prowly
Illustration: Freepik