SR
EN

Komunikacijski imperativi prilikom povratka u kancelariju

16.07.2021.   •   Vesti iz struke
Komunikacijski imperativi prilikom povratka u kancelariju
Usled pandemije virusa Covid19 koja je pogodila čitav svet, kompanije su se fokusirale na razmišljanje o budućnosti svojih radnih mesta. Neki ohrabruju zaposlene da se vrate u kancelarije. Drugi forsiraju fleksibilne ili hibridne modele. Suočavanje sa ovom neočekivanom, novom stvarnošću zahteva negovanje odnosa zaposlenog i poslodavca sa većom transparentnošću, osetljivošću i doslednom komunikacijom. 

Neki od komunikacijskih imperativa koje predlaže korporativni tim BCW-a su: 
1. Komunicirajte na vreme i često 
2. Komunicirajte sa empatijom 
3. Ne dozvolite da zaposleni koji rade od kuće budu izostavljeni u „hibridnom“ radnom okruženju 
4. Udvostručite svrhu organizacije, vrednosti i očekivano ponašanje. 
5. Budite fleksibilni i spremni za promenu stvarnosti 

Opširnije možete pročitati na linku.

Photo by Copernico on Unsplash