Mastercard Ekonomski institut objavio trendove turističke industrije za 2023.
19.05.2023. • Vesti klijenata
Kina se otvara, iskustva preovladavaju, a poslovna putovanja se vraćaju. Novi uvidi Mastercard Ekonomskog Instituta otkrivaju da potrošači koriste prednosti tradicionalnijeg načina putovanja u 2023. godini, dajući prioritet odmorima i otvaranju novih koridora širom sveta. Izveštaj Trendovi turističke industrije za 2023. donosi ključne uvide u globalno stanje
putovanja, naglašeno promenljivim ekonomskim izgledima, upornim zahtevima potrošača i ponovnim otvaranjem kontinentalne Kine.
Suočeni sa ekonomskim preprekama, postpandemijsko preferiranje iskustava u odnosu na stvari i dosledna potražnja za putovanjima u slobodno vreme oblikuju 2023. U početku poslovna putovnja koja su zaostajala za putovanjima u slobodno vreme, pronašla su uporište u drugoj polovini 2022. godine, posebno u kulturama koje prioritizuju povratak u kancelariju. Uz neizvesnu ekonomiju koja pruža izvesne turbulencije na više tržišta, očekuje se da će ponovno otvaranje kontinentalne Kine podstaći globalni rast sa koncentrisanim uticajem u azijsko-pacifičkom regionu, prema procenama Mastercard Ekonomskog Instituta.
Više detalja pročitajte ovde.