Mastercard i NURDOR u novoj akciji prikupljanja donacija
05.05.2022. • Vesti klijenata

Kompanija Mastercard i Nacionalno udruženje roditelja dece obolele od
raka NURDOR, novom kampanjom nastavljaju dugoročnu saradnju podrške malim
SUPERHEROJIMA. Nakon što je Mastercard kreirao online platformu za donacije SUPERHERO.rs čiji
je važan deo i brend ulične mode, i donirao ga krajem 2021. godine organizaciji NURDOR, sada je
vreme da se nastavi sa pomaganjem mališanima koji se bore protiv raka. U nastavku saradnje
kompanija Mastercard je angažovala talentovanu mladu modnu dizajnerku Tatjanu Ostojić koja je
oplemenila prolećno-letnju SUPERHERO kolekciju i time doprinela daljoj popularzaciji ovog
izuzetno zanimljivog brenda, a samim tim i daljem podizanju svesti o potrebama NURDOR-a.
Milena Đorić Gudurić, marketing menadžerka u kompaniji Mastercard za tržišta Srbije, BiH i Crne
Gore izjavila je: „Nakon izuzetno uspešnog lansiranja Superhero platforme i brenda ulične mode u
decembru prošle godine, veoma smo uzbuđeni što posle samo par meseci lansiramo još jednu
kolekciju, koja sada ima i jedan vrlo konkretan cilj – da pozove korisnike da doniraju i pomognu da
nova NURDOR Roditeljska kuća što pre otvori svoja vrata onima kojima je najpotrebnija. Očekujemo
da kolekcija izazove još veću pažnju od prethodne, a za to se ovog puta sa nama pobrinula mlada
srpska dizajnerka Tatjana Ostojić, čije će modele iz ove kapsul kolekcije moći da ponesu svi koji se
odluče da doniraju na ovaj jednostavan, digitalan način. Kao i prošlog puta, od svih dostupnih
modela, dva modela će biti dostupna samo za Mastercard korisnike koje pozivamo da probude
superheroje u sebi.“
Opširnije možete pročitati na linku.