SR
EN

Mastercard istraživanje: Potrošači očekuju veću transparentnost transakcija u digitalnom bankarstvu

04.02.2021.   •   Vesti klijenata
Mastercard istraživanje: Potrošači očekuju veću transparentnost transakcija u digitalnom bankarstvu
Mastercard predstavlja novo rešenje za digitalno bankarstvo kako bi se korisnicima kartica pružilo još više informacija o njihovoj kupovini. Novo rešenje razvila je kompanija Ethoca, koja u vlasništvu kompanije Mastercard, a novi proizvod će unaprediti digitalno korisničko iskustvo pružajući im dodatne detalje o transakcijama, kao što su poslovno ime trgovca, njegov logotip i tačna lokacija na kojoj je kupovina obavljena. 
U sklopu istraživanja koje je kompanija Mastercard sprovela, većina potrošača prijavljuje probleme u identifikaciji pojedinih transakcija kroz kanale digitalnog bankarstva, što je izjavilo i 48% ispitanika iz Srbije, a interesantno je da je većina u starosnoj grupi između 30 i 39 godina (21%). Anksioznost zbog potencijalne prevare navodi potrošače da podnesu zahteve za povraćaj sredstava, a to bi se moglo izbeći pravilnom identifikacijom transakcija.

Više o istraživanju i samom rešenju možete pročitati na sledećem linku.