SR
EN

McDonalds, Lyft i Uber promovišu razmenu poruka o vakcinama

14.05.2021.   •   Vesti klijenata
McDonalds, Lyft i Uber promovišu razmenu poruka o vakcinama
Veliki broj brendova želi da ima uticaj na temu oko COVID-19 vakcina - uprkos mešovitim dokazima o efikasnosti podsticaja i davanja. Oni promovišu razmenu poruka i usluga o vakcinama kako bi podigli svest ljudi o samoj vakcinaciji.

 Evo nekoliko primera kampanja vakcinacije:
 McDonald’s je objavio da se udružio sa Belom kućom da bi pružio informacije o vakcinaciji na svojim šoljicama kafe. Počevši od ovog jula, na šoljama će se nalaziti slogan „Možemo mi to“ koji je kreiralo Ministarstvo zdravlja i socijalne službe SAD za promociju poverenja u vakcine.
 Uber i Lift udružili su snage sa administracijom Bajdena kako bi obezbedili besplatan prevoz svima kojima je potrebn prevoz do punkta za vakcinaciju.

 Za više informacija o samoj temi, kao i dodatnim primerima, posetite link.