SR
EN

Moć storytelling-a

22.12.2021.   •   Vesti iz struke
Moć storytelling-a
PR storytelling je moćno sredstvo putem kojeg se prenose informacije, utiče na mišljenja i gradi poverenje među publikom. Primarni razlog je taj što informacije spakovane u formu priče naš mozak uvek lakše prima nego one koje su nam tek onako saopštene. 

Kada konzumiramo nezanimljive informacije, poput prezentacije pakovane sa tabelama i grafikonima, aktivira se određeni deo našeg mozga koji prevodi informacije u značenje. Kada čujemo priču, aktivira se mnogo veći deo mozga uključujući i one delove koji bi se aktivirali da smo sami lično doživeli događaje o kojima slušamo. Drugim rečima, slušajući priču, a ne suvoparno iznošenje informacija razvijamo misli, mišljenja i ideje koje nas direktnije povezuju sa osobom koja nam priča priču. I to je ono što PR storytelling čini tako moćnim oružjem u marketingu. 


Opširnije možete pročitati na linku.