MOL Grupa je vodeći lanac kafe u regionu
04.10.2022. • Vesti klijenata

MOL Grupa je pre sedam godina započela transformaciju svojih servisnih stanica u devet zemalja širom regiona Fresh Corner konceptom, a danas većina servisnih stanica nudi svežu hranu i kafu. Kao pokazatelj popularnosti brendova ne-goriva, godišnja potrošnja kafe širom regiona prelazi 52 miliona šoljica kafe, dok je broj kupljenih hot-dogova blizu 25 miliona.
Sa preko hiljadu Fresh Corner kutaka, MOL je poslednjih godina postao vodeći lanac kafe u regionu. Dugoročna strategija kompanije do 2030. godine je polazna osnova za kontinuirani razvoj i širenje, sa ciljem da se poveća dostupnost MOL-ovih maloprodajnih usluga i usluga koje su u skladu sa zahtevima kupaca, jer broj kupaca koji kupuju sveže skuvanu kafu ili lokalno pripremljenu hranu - kada pune svoje rezervoare - nastavlja da raste. Za obe grupe, sveži proizvodi i brzina usluge su od najveće važnosti. MOL Grupa je počela da razvija koncept Fresh Corner na svojim servisnim stanicama u devet zemalja u regionu 2015. godine i danas većina servisnih stanica nudi svežu hranu i kafu, za one koji putuju na posao ili na duže destinacije.
Opširnije možete pročitati na linku.