SR
EN

Načini korišćenja društvenih medija u PR kampanjama

07.10.2021.   •   Vesti iz struke
Načini korišćenja društvenih medija u PR kampanjama
U današnje vreme odnosi s javnošću i društveni mediji imaju tendenciju da idu ruku pod ruku jer je uloga PR-a stvaranje pozitivne štampe za kompaniju, a društveni mediji mesto su na kojem će ljudi moći da vide to pozitivno izveštavanje. Većina kompanija shvata da se uloga PR-a razvijala godinama kako bi uključivala sve veći broj posezanja za tradicionalnim publikacijama i slanja saopštenja za javnost. S obzirom da društveni mediji dominiraju načinom na koji mnogi ljudi primaju vesti, važnije je nego ikada da ih iskoristite. Evo nekoliko načina za korišćenje društvenih medija u PR kampanjama: 

1. Kroz sadržaj koji dele zaposleni 
2. Kroz ambasadore brenda 
3. Kroz kombinaciju društvenih medija i saopštenja za javnost 

 Opširnije možete pročitati na linku.