SR
EN

Najbolji poklon za Dan zaljubljenih su neprocenjiva iskustva

14.02.2020.   •   Vesti klijenata
Najbolji poklon za Dan zaljubljenih su neprocenjiva iskustva

Rezultati najnovijeg Mastercard LoveIndex istraživanja pokazali su da je kupovina za Dan zaljubljenih zabeležila rast od 17% na globalnom nivou u poslednje tri godine. Dan zaljubljenih je datum u godini kada zaljubljeni širom sveta, pa i u Srbiji troše više nego ikada ranije, što pokazuje i povećanje od 31% u broju transakcija izvršenih u periodu neposredno uoči i na sam dan praznika u protekle tri godine. Korisnici sve više novac troše kako bi dragoj osobi i sebi priuštili neprocenjiva iskustva, a manje za kupovinu tradicionalnih poklona poput cveća, nakita i ljubavnih čestitki. Da su iskustva postala bolji izbor kada želite da iznenadite dragu osobu, pokazuje i porast u broju rezervacija hotelskog smeštaja do 22%, kao i bukiranja letova za odlazak na romantične destinacije do 13 odsto na globalnom nivou. Više o rezultatima istraživanja saznajte na https://bit.ly/2UQ10ef