SR
EN

Mastercard Recovery Insights studija

07.04.2021.   •   Vesti klijenata
Mastercard Recovery Insights studija

Prema najnovijem globalnom istraživanju kompanije Mastercard onlajn potrošnja u protekloj godini porasla je za čak 900 milijardi dolara u odnosu na 2019. Drugim rečima, svaki peti dolar koji je globalno potrošen prošle godine, potrošen je na internet plaćanja i kupovinu, a očekuje se da će se između 20 i 30 odsto stečenih navika u pogledu onlajn kupovine trajno zadržati.

Kako su zbog Covid-19 pandemije potrošači širom sveta ostali kod kuće, gotovo sve, od namirnica do baštenskih potrepština, kupovalo se onlajn. Za trgovce u maloprodaji, restorane i druge velike i male kompanije, onlajn mogućnost prodaje bila je preko potrebana slamka spasa jer je narušena potrošačka potrošnja na fizičkim mestim prodaje, i očekuje se da će otprilike 20-30% globalnog prelaska na digitalne tehnologije uzrokovanog pandemijom biti trajno. 

Izveštaj se oslanja na anonimizovane i zbirne podatke o prodajnim aktivnostima obavljenim putem Mastercard mreže, kao i na analizu koju je sproveo Mastercard Ekonomski Institut. Analiza daje dublji prikaz šta ovo znači za svaku pojedinačnu državu i sektore robe i usluge, kako na tržišnom, tako i na prekograničnom nivou.

Za više informacija o rezultatima studije posetite link