Nova studija Mastercard ekonomskog instituta
14.10.2022. • Vesti klijenata
U aktuelnim, promenljivim okolnostima koje nameću ekonomska dešavanja širom sveta, izbori koje potrošači prave o tome na šta, kada i gde troše, mogu pomoći u razumevanju novih trendova. Izveštaj „Promene u novčanicima“ koji je izradio Mastercard ekonomski institut pruža uvid u to kako se potrošači širom sveta čvrsto drže navika koje im osiguravaju praktičnost, bolja iskustva ili i jedno i drugo.
Najnoviji izveštaj Mastercard ekonomskog instituta na osnovu kombinacije jedinstvenih i često korišćenih ekonomskih metrika odgovara na tri ključna pitanja – šta, kada i gde potrošači kupuju i pokazuje da se menjaju preference u pogledu potrošnje.
Osnovni zaključi ove analize pokazuju da je:
- Potrošnja na kupovinu namirnica za 70% prevazišla nivoe pre pandemije
- Rezervacije letova širom svetu tokom ovog leta bile su za 15% iznad nivoa iz 2019. godine
- Trendovi rada na daljinu utiču na to kako živimo i na šta trošimo – kao rezultat toga, „vikend“ počinje ranije
Opširnije možete pročitati na linku.