SR
EN

Odnosi s javnošću vs Propaganda

18.03.2020.   •   Vesti iz struke
Odnosi s javnošću vs Propaganda

Osnovni postulat profesionalno vođenih odnosa s javnošću jeste potreba da javnost bude informisana, a uticaj na stavove i ponašanje javnosti jedan je od ključnih zadataka. Imajući to u vidu, ne možemo da ne primetimo da između propagande i odnosa s javnošću postoje očigledne sličnosti, ali i značajne razlike. Danas, novi oblici komunikacije imaju značajnu prednost utoliko što podstiču dalje uključivanje informisanih pojedinaca u priču, razmenu sadržaja i njihovo širenje u realnom i virtuelnom svetu. Međutim, potrebno je naglasiti da njihova primena, ukoliko se na odgovarajući način ne reguliše, potencijalno vodi ka brisanju ustanovljene granice između propagande i odnosa s javnošću jer otvara novi prostor za manipulaciju javnošću. Ceo tekst profeskorke Galjine Ognjanov koji je ujedno i deo projekta ,,Propaganda kao neprijatelj, komunikacija kao saveznik medija” možete pročitati na linku u nastavku. https://bit.ly/2U0q15F