SR
EN

Taktike odnosa s javnošću za uspešnu 2021. godinu

13.01.2021.   •   Vesti iz struke
Taktike odnosa s javnošću za uspešnu 2021. godinu
Godina 2021. izgleda da će biti uzbudljiva ali i izazovna za svaku kompaniju. Čitave industrije primorane su da u potpunosti ispitaju svoje poslovne modele. Neke su, nažalost, u potpunosti i nestale. Sve to stvara izazov stručnjacima za odnose s javnošću da rade svoj posao prenošenja važnih informacija iz svojih kompanija na pozitivan način. Pandemija je pogodila čitav svet, a kada je u pitanju brendiranje i osmišljavanje strategije potrebno je biti osetljiv, oprezan i izbegavati klišee. Bez obzira koja platforma se koristi za primenu poruka, potrebno je pridržavati se marketinškog koncepta 101 kako bi ostali dosledni. U nepovezanom, post-kovid svetu, potrošači žude za porukama koje im se obraćaju na „dubljem“ nivou. Sadržajni marketing, gde je brend manji fokus oglašavanja, moćno je sredstvo za zapošljavanje i može da bude bilo koji medij koji pruža korist ili ističe dobra dela kompanije.
Na samom kraju važno je razmisliti o predstavniku kompanije, jer ukoliko potencijalni kupci više vole da vide harizmatičnog direktora, tada je PR menadžeru u interesu da se povuče i dostavljanje informacija da prepusti drugima. 

Za više informacija posetite link i saznajte više.