SR
EN

Tri saveta za vaš sledeći vrhunski PR događaj

09.11.2022.   •   Vesti iz struke
Tri saveta za vaš sledeći vrhunski PR događaj
Postavljanje novog svetskog rekorda zahteva pažljivo planiranje. Čak i pokušaj rušenja rekorda može biti zabavan i efikasan način da se stvori medijska pažnja. Bilo da to pokušavate, ili pokušavate da uključite lokalnu zajednicu ili lansirate novi proizvod, imajte ove savete na umu:

1. Dajte sebi dovoljno vremena i mesta za planiranje. Vi u suštini planirate dva doživljaja: jedno za učesnike i gledaoce, a drugo za medije. Razmotrite koliko vam je vremena potrebno za svaki element plana.
2. Osmislite događaj tako da vaš klijent bude u centru pažnje. Partneri mogu predstavljati veliku prednost u podeli logističkih odgovornosti, troškova i uspeha, ali vaš klijent treba da bude heroj.
3. Osmislite čvrst plan za vanredne situacije. Nemoguće je predvideti sve što može poći naopako, ali pažljiva priprema će svakako ublažiti negativne posledice. Na primer, odredite vreme događaja u odnosu na druga dešavanja koja se tipično dešavaju oko tog vremenskog okvira da se ne biste previše takmičili za pažnju medija tog dana. Takođe spremite materijale za publikaciju/objave koje mediji mogu iskoristiti, čak iako rezultat događaja nije onaj koji ste očekivali.

Opširnije možete pročitati na linku.

Izvor: Kliping.rs