Uloga AI u odnosima sa javnošću i marketingu
09.06.2023. • Vesti o agenciji

Sa usponom ChatGPT-a i lansiranjem Google Barda, zaposleni u mnogim industrijama zabrinuti su da će AI učiniti njihove poslove suvišnim.
Umesto da se takmičimo sa veštačkom inteligencijom, trebalo bi da je prihvatimo kao ekstenziju našeg znanja i sposobnosti.
Ali kakvu će ulogu AI imati u PR i marketinškoj industriji?
Najnovija dostignuća u veštačkoj inteligenciji učinila su da lako poverujemo kako ukucavanje jednostavnog upita u ChatGPT može da nam obezbedi savršenu PR strategiju, objavu za društvene mreže ili copy za veb-sajt. Istina je da, barem za sada, AI nema emocionalnu inteligenciju ili meke veštine potrebne za povezivanje sa publikom na dubljem nivou.
Istovremeno, AI alati mogu pomoći PR i marketinškim stručnjacima da maksimiziraju svoj potencijal, omogućujući im da rade efikasnije i pružaju bolje rezultate svojim klijentima.
U Chapter 4 već koristimo alate veštačke inteligencije da upotpunimo našu stručnost i poboljšamo kvalitet i brzinu kojom proizvodimo sadržaj. Istovremeno, veštačka inteligencija je ograničena na input koji dobija, a rezultati koje proizvodi mogu biti dobri samo koliko i uputstva. To znači da je AI mnogo moćnije sredstvo u rukama profesionalaca, nego laika.
Imajući sve ovo na umu, verujemo da će odlučujući faktor za agencije biti dublje razumevanje AI i načina na koji se ona primenjuje.
Više o tome šta Chapte 4 i druge PR agencije u Austriji imaju da kažu na ovu temu možete pročitati u novom članku na veb-sajtu Horizont.
Autori teksta su naše kolege iz Chapter 4 Austrija.
Image by rawpixel.com on Freepik