SR
EN

Upotreba rodno senzitivnog jezika u marketingu i PR industriji

30.05.2023.   •   Vesti iz struke
 Upotreba rodno senzitivnog jezika u marketingu i PR industriji
U savremenom svetu, diverzitet i inkluzivnost postaju ključni stubovi uspešne komunikacije. Kako društvo evoluira, tako i naša percepcija pola i roda dobija nove dimenzije. Otuda i potreba za upotrebom rodno senzitivnog jezika, koji podrazumeva korišćenje izraza, reči i konstrukcija koje uključuju sve rodne identitete i izbegavaju pretpostavke o polu, postaje izraženija nego ranije. I mada u javnosti postoje oprečna mišljenja o njegovom uvođenju u škole i udžbenike, kao i o tome u kojoj meri on čini žene vidljivijim u društvu, njegova upotreba je sve prisutnija. Umesto tradicionalnih muških ili ženskih stereotipa, rodno senzitivan jezik ima za cilj da uključi, poštuje i odražava sve različite identitete. U tom kontekstu, rodno senzitivni jezik postaje neizostavan alat za brendove i organizacije koje žele da se povežu s različitim grupama svoje ciljne publike.

Koje kompanije se u ovom segmentu ističu i gde je Srbija, po pitanju rodno senzitivnog jezika, pročitajte u tekstu na sajtu agencije Kliping.

Source: Kliping

Photo: Kliping