Uspon tradicionalnih medija u digitalnom okruženju
07.02.2025. • Vesti iz struke

Novo istraživanje Greentarget-a i firme Zeughauser Group, pod nazivom State of Digital & Content Marketing 2025, otkriva da je vrednost tradicionalnih medija porasla među donosiocima odluka, sa 79% u 2022. na 88% u najnovijem istraživanju, što je najviša stopa u poslednjih sedam godina. Stručne publikacije su takođe zabeležile porast, dok je popularnost platforme X opala sa 44% na 32%. Članci su i dalje najpoželjniji format sadržaja, dok su podkasti najmanje vrednovani. Veštačka inteligencija postaje ključna tema, dok fintech sektor prednjači u usvajanju AI tehnologija (40%), nasuprot pravnom sektoru, gde je taj procenat svega 8%. Izveštaj preporučuje oslanjanje na tradicionalne medije, sažet i ciljan sadržaj te korišćenje LinkedIn-a kao platforme za distribuciju. Istraživanje je obuhvatilo 285 ispitanika tokom maja i jula 2024. godine.
Više o istraživanju možete da pročitate na ovde.
Izvor: Kliping.rs Newsletter, Odwyerpr.com