Vizuelni delovi vašeg medijskog kompleta
05.09.2022. • Vesti iz struke
Kompanije obično imaju medijski set da bi pružili svojim trenutnim i potencijalnim klijentima, novinarima, drugim brendovima i medijskim kompanijama brzu sliku svog brenda. Stoga, ovaj set treba da uključi sadržaj koji privlači pažnju i koji je informativan. Uz pomoć vizuelnog prikaza, preduzeća mogu da „pokažu“ svojoj publici svoju kompaniju umesto da im „pričaju“ o njoj, stvarajući na taj način više interesovanja. Vizuelna sredstva koja bi preduzeća trebalo da uključe u svoj medijski set su:
1. Video - Najnovija statistika pokazuje da prosečna osoba provodi 100 minuta dnevno gledajući video sadržaj.
2. Infografik - Uključivanje infografike u vaš medijski set može pomoći u privlačenju novinara i novog skupa čitalaca.
3. Slika - One su postale centralni deo strategije preduzeća.
4. Podkast - Mnogo klijenata slušaju podkaste jer mogu da rade nešto sporedno dok slušaju informacije koje im trebaju.
Opširnije možete proćitati na linku.
Izvor: kliping.rs