SR
EN

Zašto je važna održivost u odnosima s javnošću

22.10.2024.   •   Vesti iz struke
Zašto je važna održivost u odnosima s javnošću
U današnjem svetu, odnosi s javnošću ne predstavljaju samo prenošenje poruke; takođe se radi i o pozitivnom uticaju. Jedan od načina da se to postigne jeste kroz održivost. Ali kakva je tačno uloga održivosti u PR-u i zašto bi to trebalo da vas zanima? 

Prvo, šta je održivost u PR-u? Održivost u PR-u znači da niste fokusirani samo na kratkoročne dobitke, već razmišljate i o dugoročnom uticaju koje vaše akcije imaju na životnu sredinu, društvo i reputaciju vašeg brenda. Radi se o tome da činite dobro dok dobro radite. 

Benefiti održivosti u PR-u 

Dakle, zašto bi trebalo da se bavite održivošću? Evo nekoliko ubedljivih razloga:
• Poboljšaćete reputaciju brenda 
• Privućićete društveno odgovorne kontakte 
• Izgradićete poverenje i kredibilitet 

Više o ovim razlozima, kao i o budućnosti održivosti u PR-u, možete pročitati u članku na ovom linku. 

Izvor: Syncpr.co 
Foto: Freepik.com