Zašto je važna održivost u odnosima s javnošću
22.10.2024. • Vesti iz struke

U današnjem svetu, odnosi s javnošću ne predstavljaju samo prenošenje poruke; takođe se radi i o pozitivnom uticaju. Jedan od načina da se to postigne jeste kroz održivost. Ali kakva je tačno uloga održivosti u PR-u i zašto bi to trebalo da vas zanima?
Prvo, šta je održivost u PR-u? Održivost u PR-u znači da niste fokusirani samo na kratkoročne dobitke, već razmišljate i o dugoročnom uticaju koje vaše akcije imaju na životnu sredinu, društvo i reputaciju vašeg brenda. Radi se o tome da činite dobro dok dobro radite.
Benefiti održivosti u PR-u
Dakle, zašto bi trebalo da se bavite održivošću? Evo nekoliko ubedljivih razloga:
• Poboljšaćete reputaciju brenda
• Privućićete društveno odgovorne kontakte
• Izgradićete poverenje i kredibilitet
Više o ovim razlozima, kao i o budućnosti održivosti u PR-u, možete pročitati u članku na ovom linku.
Izvor: Syncpr.co
Foto: Freepik.com