SR
EN

Zašto više sebi ne smemo da priuštimo da zanemarimo odnose sa javnošću

31.05.2021.   •   Vesti klijenata
Zašto više sebi ne smemo da priuštimo da zanemarimo odnose sa javnošću
Desanka Landauer, direktorka marketinga u kompaniji McDonald's Srbija, govorila je za Profit magazin na temu povećanog značaja odnosa sa javnošću i komunikacijskog menadžmenta u savremenom svetu. 

„Planirane aktivnosti komunikacijskog menadžmenta i PR strategije donose rešenja i benefite koji utiču na kvalitet poslovanja, a rezultat su potreba nastalih usled velike nestabilnosti savremenog poslovanja i velike konkurentnosti. 
Komunikacijski menadžment i PR u kombinaciji sa marketingom su sigurno jedan od najefikasnijih načina za kreiranje marketinških strategija i izgradnju dobre reputacije. Komunikacija je bitna u svim oblastima poslovanja, od odnosa sa klijentima do brendiranja i od organizacije tima do produktivnosti i efikasnosti. 

Trenutno, dok svet prolazi kroz najveću zdravstvenu krizu u poslednjih sto godina, pokazalo se da komunikacija nikada nije bila toliko važna. Kada je u martu prošle godine svet gotovo stao, interna i krizna komunikacija su pomogle da informacije stignu brzo do svakog zaposlenog, svakog gosta naših restorana, naših partnera. 
Tehnologija je dosta doprinela da se komunikacija nesmetano odvija tokom pandemije, bez obzira na vremensku zonu ili lokaciju. Međutim bez mogućnosti da na primer vidite ili pročitate govor tela sagovornika, nije lako odrediti ton poruke ili e-pošte. I zbog toga je veština da znate kako efikasno da komunicirate bilo sa članom tima, klijentom ili ciljnim tržištem, veština koju mnogi žele (ili trebaju) da unaprede i poboljšaju. 

Komunikacija će nastaviti da ima ključnu ulogu u uspešnom poslovanju.”