„Zdravo dvadesete“ dobitnik nagrade „Kampanje sa svrhom“
22.11.2024. • Vesti klijenata
Treću godinu zaredom platforma „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika osvojila je titulu „Kampanje sa svrhom 2024“ u kategoriji Social.
Ova posebna nagrada se dodeljuje u okviru festivala društveno-odgovorne komunikacije, koji se održava na Međunarodni dan deteta, 20. novembra svake godine. Kampanje sa svrhom prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca, a time i društva u celini.
Kampanja koja ponese titulu «KAMPANJE SA SVRHOM» je kampanja koja je koristila moć komunikacija da dotakne društveni problem, skrene pažnju javnosti na njega i ponudi moguća rešenja, kao i kampanja koja je direktno uticala na poboljšanje uslova života dece, žena i svih pojedinaca u Srbiji.
U ovogodišnjoj jakoj konkurenciji i uz pooštrene kriterijume stručnog žirija, platforma „Zdravo dvadesete“ se izdvojila kao jedan od projekata koji kontinuirano postiže odlične rezultate.