SR
EN

Život u izolaciji: rekorde u onlajn kupovini beleže osnovne namirnice i iskustva

19.05.2020.   •   Vesti klijenata
Život u izolaciji: rekorde u onlajn kupovini beleže osnovne namirnice i iskustva

Onlajn šoping je nadmašio sve druge oblike potrošnje prošlog meseca, više od polovine Evropskih kupaca (57 procenta) je izjavilo da kupuju onlajn više nego ikada, a primetan je i rekordan broj prijava na virtuelna iskustva poput časova kućnog fitnesa, prijavljivanja na onlajn sajtove za filmove, TV i onlajn učenje u izolaciji.

Istraživanje kompanije Mastercard iz maja 2020. godine koje je sprovedeno na 15 tržišta i na uzorku od 12.500 ljudi, otkrilo je da jedan od tri stanovnika Evrope (30%) troši više novca na virtuelna iskustva, a skoro 2 od 3 (58%) gleda TV ili filmove preko onlajn pretplata na sajtove, više od četvrtine (26 %) ,,pohađa” časove vežbanja onlajn dok 24% posećuje virtuelne muzeje i druge sadržaje. Prema istraživanjima, trenutan način života uticao je na plemenitost, više od četvrtine (28%) je izvršilo onlajn donacije prošlog meseca, a 14% je  po prvi put izvršilo donaciju.

Više o rezultatima istraživanja možete pronaći na linku