Agency Special: Chapter 4 PR
26.09.2023. • Vesti o agenciji

Za novi broj magazina Marketing mreža, u okviru Agency Special dodatka, Tamara Bekčić, direktorka i suosnivač agencije Chapter 4, odgovorila je na pitanje o poslovanju ove i prethodne godine, kao i o očekivanom pravcu razvoja PR industrije u narednim godinama. Izjavu prenosimo u celosti:
Prošla godina je bila uspešna. Što je više izazova, to svi više cenimo uspeh koji smo postigli.
Tokom 2023. godine, globalni izazovi i rizici su prevazišli sve što smo doživeli prethodnih godina, a posledice osećamo i u Srbiji, i u regionu. Promene u tržišnim uslovima utiču na poslovanje klijenata i na prioritete u komunikacijskoj podršci koju pružamo kompanijama kao njihov PR partner.
PR industrija je veoma dinamična i nastavlja da se razvija kroz tehnologiju i humanizaciju, koja pruža balans i stvaranje vrednosti kompaniji i društvu.
U budućnosti očekujem da će strateški konsalting u komunikacijama i ESG biti najvažnije oblasti, jer bez njih taktičke aktivnosti ne mogu da daju svoj maksimum.
Operativna integracija komunikacijskih funkcija (eksterne, interne, marketing, ESG) postaje sve važnija za reputaciju kompanija. Najbolja praksa nas usmerava na visok nivo saradnje, koju sve više vidimo i kod nas.
Employer experience i Customer experience idu ruku pod ruku jer zajedno daju najbolje rezultate. A očekivanja su velika, od kompanija, brendova, poslodavaca.
Veštačka inteligencija je izrazito aktuelna. Globalna istraživanja pokazuju da je upotreba AI u komunikacijama u porastu. Srbija zaostaje po učestalosti upotrebe, ali ide u tom pravcu. Postoje naravno izazovi kojih smo svesni, tako da u budućnosti očekujemo veću regulaciju i ublažavanje rizika.