SR
EN

Clipsy projekat „Pokaži rispekt – Reaguj na hejt”! u finalu za European Excellence Award

08.11.2024.   •   Vesti klijenata
Clipsy projekat „Pokaži rispekt – Reaguj na hejt”! u finalu za European Excellence Award
Nakon što je prošle godine osvojio European Excellence Award, naš klijent, kompanija PepsiCo, sa svojim brendom Clipsy, i ove godine se plasirao u finale za ovo prestižno PR priznanje. 

Clipsy kampanja „Pokaži rispekt – Reaguj na hejt!” usmerena je na povećanje bezbednosti dece u digitalnom okruženju, kao i podizanje svesti o nasilju na internetu. Tom prilikom lansirana je jedinstvena edukativna platforma sa koje je omogućeno preuzimanje specijalno kreiranih vodiča za reagovanje i prevenciju digitalnog nasilja za mlade, nastavnike i roditelje, a održane su i edukativne radionice za srednjoškolce širom Srbije, kao i panel diskusija na kojoj su učestvovali eksperti iz ove oblasti.
Clipsy projekat „Pokaži rispekt – Reaguj na hejt”! u finalu za European Excellence Award