SR
EN

Ericsson drugog dana u Barseloni

15.02.2011.   •   Vesti klijenata
Ericsson drugog dana u Barseloni

Drugog dana Svetskog kongresa mobilnih tehnologija u Barseloni kompanija Ericsson nastavlja da drži zanimljive prezentacije i da se bavi „vrućim“ temama: mreže budućnosti, društvene mreže postaju mobilne, teleprezens, mobilni advertajzing i dr. Na okruglim stolovima i panel diskusijama predstavnici Ericssona i partnerskih kompanija dali su odgovore i predloge suočavajući se sa izazovima budućnosti! U povezanom društvu mreže moraju da budu skalabilnije, inteligentnije, i moraju pružati superiorne performanse kako bi osigurale profitabilno pružanje usluga svojim korisnicima. Nove generacije mreža se već pokreću, a telekom i IT kompanije zavise od njih više nego ikada. Stopa pristupa društvenim medijima putem mobilnih telefona i uređaja dramatično raste. Prošle godine, ukupan broj mobilnih korisnika Facebook-a porastao je za 110%, dok je broj korisnika Twiter-a porastao za čak 340%! Ericsson and Polycom najavili su saradnju na integrisanim end-to-end rešenjima za usluge teleprezensa koje će omogućiti telekom operatorima da pruže pristupačne usluge vizuelne komunikacije sa visokom definicijom slike svojim korisnicima i partnerima. Zašto advertajzing stručnjaci ne koriste više od mobilnih medija? Koji tip mobilnog advertajzinga je najefektniji? Sa povećanjem i uvećanjem mobilnih uređaja i visokim rezolucijama, da li ćemo TV reklame sve više gledati na mobilnim uređajima? Šta to mobilna industrija mora da uradi kako bi ohrabrila i podstakla mobilni advertajzing?