Galenika dobitnik titule "Kampanje sa svrhom" za projekat „Zdravo dvadesete“!
25.11.2022. • Vesti klijenata
Društveno – odgovorni projekat „Zdravo dvadesete“ kompanije Galenika, ovogodišnji je dobitnik titule „Kampanje sa svrhom“, koja se dodeljuje u okviru Festivala društveno odgovorne komunikacije «Kampanje sa svrhom».
Priznanje se dodeljuje kampanjama koje prepoznaju, odlikuju i podstiču društveno-odgovornu komunikaciju namenjenu dobrobiti dece i pojedinca. Zdravo dvadesete prepoznate su kao jedna od kampanja koje su koristile moć komunikacija da dotaknu određeni društveni problem, skrenu pažnju javnosti na njega i ponude moguća rešenja.
„Zdravo dvadesete“ već treću godinu za redom rade na podizanju svesti među mladima o prevenciji oboljenja i brige o zdravlju, pružajući relevantne informacije. Nakon tri godine postojanja, Z20 zajednica danas okuplja više od 20 000 ljudi putem sajta i društvenih mreža. Na svečanoj ceremoniji, ispred brojnog tima koji radi na ovom projektu, nagradu se preuzeli predstavnici agencije Chapter 4 PR.
Opširnije možete pročitati na linku.