SR
EN
Usluge
Korporativna komunikacija.

Korporativne aktivnosti, kroz komunikaciju vrednosti, vizije i ciljeva kompanije ojačavaju korporativni imidž i ugled, unapređuju korporativnu kulturu i stepen identifikacije zaposlenih sa kompanijom. Razvijanjem dvosmerne komunikacije sa okruženjem kompanija gradi, ali i upravlja svojom reputacijom i stvara uslove za realizaciju poslovnih interesa.

 

Chapter 4 PR tim podržava klijente kroz sledeće oblasti:

Eksterna komunikacija

  • Strateško planiranje komunikacije
  • Građenje imidža i podrška u upravljanju reputacijom
  • Mapiranje i odnosi sa ciljnim grupama - interesnim stranama i zainteresovanim javnostima
  • Finansijski PR i upravljanje promenama
  • B2B komunikacija
  • Društveno-odgovorne aktivnosti i projekti
  • Odnosi sa medijima
  • Izveštavanje i evaluacija rezultata
  • Komunikacijski treninzi
  • Odnosi sa specifičnim ciljnim grupama, lobiranje i javni poslovi

Interna komunikacija

  • Strateško savetovanje
  • Planiranje, razvoj i organizacija pojedinačnih i timskih komunikacijskih treninga
  • Komunikacija s internom javnošću
  • Interne publikacije - osmišljavanje strukture i kreiranje sadržaja
  • Soft skills treninzi i implementacija komunikacijskih procedura interno
  • Organizacija različitih internih, team building događaja, aktivacija i projekata