Usluge
Korporativna komunikacija.
Korporativne aktivnosti, kroz komunikaciju vrednosti, vizije i ciljeva kompanije ojačavaju korporativni imidž i ugled, unapređuju korporativnu kulturu i stepen identifikacije zaposlenih sa kompanijom. Razvijanjem dvosmerne komunikacije sa okruženjem kompanija gradi, ali i upravlja svojom reputacijom i stvara uslove za realizaciju poslovnih interesa.
Chapter 4 PR tim podržava klijente kroz sledeće oblasti:
Eksterna komunikacija
- Strateško planiranje komunikacije
- Građenje imidža i podrška u upravljanju reputacijom
- Mapiranje i odnosi sa ciljnim grupama - interesnim stranama i zainteresovanim javnostima
- Finansijski PR i upravljanje promenama
- B2B komunikacija
- Društveno-odgovorne aktivnosti i projekti
- Odnosi sa medijima
- Izveštavanje i evaluacija rezultata
- Komunikacijski treninzi
- Odnosi sa specifičnim ciljnim grupama, lobiranje i javni poslovi
Interna komunikacija
- Strateško savetovanje
- Planiranje, razvoj i organizacija pojedinačnih i timskih komunikacijskih treninga
- Komunikacija s internom javnošću
- Interne publikacije - osmišljavanje strukture i kreiranje sadržaja
- Soft skills treninzi i implementacija komunikacijskih procedura interno
- Organizacija različitih internih, team building događaja, aktivacija i projekata