SR
EN

MOL uvodi novitete u svoj asortiman brendova

04.07.2022.   •   Vesti klijenata
MOL uvodi novitete u svoj asortiman brendova
Energetski napitak Jim sa ukusom voća dostupan je u klasičnoj verziji i verzijama bez šećera i veštačkog zaslađivača na MOL servisnim stanicama. Dok će Crunch&Go čips biti dostupan u četiri različita ukusa: slani, paprika, luk i pavlaka, kao i verzija sa manje masti. Potpuno nove proizvode privatne robne marke, MOL će istovremeno lansirati na nivou Grupe na oko 2.000 servisnih stanica u svakoj zemlji u regionu. 

Kompanija MOL poslednjih godina intenzivno transformiše maloprodajno poslovanje u skladu sa dugoročnom strategijom prema kojoj kompanija teži da se pozicionira na tržištu kao maloprodajni lanac širokog asortimana, a ne samo kao servisna stanica koja prodaje gorivo. Osnovni zadatak je da se u potpunosti razumeju potrebe kupaca i pronađu načini kako da se adekvatno odgovori na njih. Uvođenjem Jim energetskog napitka i Crunch&Go čipsa, MOL dalje diverzifikuje sopstveni brendirani asortiman proizvoda i tako se razlikuje od svojih konkurenata.

Opširnije možete pročitati na linku.