SR
EN

Pet koristi od automatizacije marketinga

15.09.2021.   •   Vesti iz struke
Pet koristi od automatizacije marketinga
Automatizacija marketinga je mnogo napredovala od svojih početaka. Razvila se uporedo sa tehnologijom, upravo zbog potražnje za integrisanim alatima, kao što su analitika i marketing menadžment. U suštini, ovi alati za automatizaciju su se fokusirali na imejl marketing da bi dopreli do klijenata. Ali nije im dugo trebalo da se razviju u digitalnom svetu i uskoro su se pojavili marketing u oblaku i platforme za automatizaciju prodaje. Kako pokazuju razne studije, u proseku, 51 procenat kompanija u SAD koristi automatizaciju marketinga. Postoji 5 razloga zašto je automatizacija marketinga korisna: 

1. Usklađuje ciljeve prodaje i marketinga 
2. Omogućava sprovođenje personalizovanih marketinških strategija 
3. Može da se nosi sa skladištenjem podataka i upravljanjem podacima neophodnih za izveštaje i analitiku 
4. Prilagodljiva je 
5. Može pomoći da se uveća broj posetioca sajta koji postaju kupci 

Opširnije na ovu temu možete pročitati na linku

Tekst objavio Kliping.rs