Priznanje „Kampanja sa svrhom“ za PepsiCo
25.11.2024. • Vesti klijenata
Festival „Kampanje sa svrhom 2024“ proglasio je najbolje društveno odgovorne kampanje u Srbiji, ove godine u čak tri kategorije: ECO (GREEN), SOCIAL (YELLOW) i GENDER (RED), novoj kategoriji posvećenoj rodnoj ravnopravnosti.
U kategoriji SOCIAL, priznanje je dobila kampanja našeg klijenta PepsiCo i njegovog brenda Clipsy – „Pokaži rispekt, reaguj na hejt“.
Clipsy kampanja „Pokaži rispekt – Reaguj na hejt!” usmerena je na povećanje bezbednosti dece u digitalnom okruženju, kao i podizanje svesti o nasilju na internetu. Tom prilikom lansirana je jedinstvena edukativna platforma sa koje je omogućeno preuzimanje specijalno kreiranih vodiča za reagovanje i prevenciju digitalnog nasilja za mlade, nastavnike i roditelje, a održane su i edukativne radionice za srednjoškolce širom Srbije, kao i panel diskusija na kojoj su učestvovali eksperti iz ove oblasti.
Više informacija o nagradama možete pročitati na ovom linku.