Zašto content marketing propada?
30.09.2022. • Vesti iz struke
Content marketing je ključan alat u vašem marketinškom arsenalu i brojke ne lažu – istraživanja pokazuju da čak 97 posto kompanija već uključuje content marketing u svoje strategije. Ali internet je crna rupa sadržaja, tako da morate biti pažljivi kakav sadržaj proizvodite. Postoji nekoliko razloga zašto možda vaš content marketing ne daje željene rezultate:
1. Nemate strategiju - Morate da znate na koga ciljate, šta žele od vašeg brenda, kakav jezik koriste i kako će reagovati na različite vrste sadržaja
2. Ne razumete svoju publiku - Morate da znate njihove potrebe, interese i probleme sa kojima se suočavaju da bi vaša strategija uspela
3. Niste dosledni - Ako niste dosledni sa svojim sadržajem, izgledate nepouzdani
4. Vaš sadržaj se ne podudara sa putem kupca - Vaš content marketing mora se podudarati sa tri faze ovog puta: svest, razmatranje, odluka
5. Stvarate sadržaj niskog kvaliteta - Pobrinite se da sav vaš sadržaj, od blogova, preko slika i snimaka, bude visokog kvaliteta
Opširnije možete pročitati na linku.
Izvor: Kliping.rs