Zašto je istraživanje važno za PR?
14.09.2022. • Vesti iz struke
Svi znamo da su novinari skeptični. Dobijaju desetine, ako ne i stotine predloga PR profesionalaca svakog dana, i svi oni obećavaju „sjajnu priču“ sa kojom će se „vaši čitaoci poistovetiti“, iako se to retko dešava. Zašto? Zato što PR predlozi često ne unose onaj dodatni sastojak koji pokazuje da vest koju delimo zaista jeste bitna van četiri zida naše organizacije. Istraživanje korisnika je dobar način da se doda kontekst, ali se često ne koristi dovoljno. Neke od strategija su:
1. Razne organizacije se trude da koriste istraživanje da poboljšaju svoje priče - Uključite statistiku, ljudi veruju da je teže spinovati podatke predstavljene jasno
2. Morate stvarati vesti kada vesti nema - Samo istraživanje može se predstaviti kao obaveštenje
3. Istraživanje je i prilika da radite bliže sa novinarima - Ipak, izbegavajte pristrasne podatke
4. Nemojte govoriti ljudima ono što već znaju - Sve se da proveriti jednom pretragom na Google-u
Opširnije možete pročitati na linku.
Izvor: kliping.rs